La història del darrera

000_4923-01

La imatge resulta un pèl confusa a causa de la nitidesa, perquè està feta a molta distància amb un teleobjectiu a la mà i amb la cabra sense estar-se quieta. Només un cop feta la fotografia, vaig adonar-me del detall de la banya (Ah! Tampoc ho havíeu vist, oi? O sí?).

Com l'obra de teatre Noises Off (Michael Frayn, 1982), titulada amb un més descriptiu Pel davant i pel darrera en la versió catalana, hi ha una història visible, clara, objectiva, i una història amagada, també clara i objectiva, però desconeguda; si no en l'obra de teatre, sí que en la foto. Llàstima: mai no sabrem què va passar perquè la cabra perdés la banya (semblava més esmunyidissa que la resta del grup, però deixem-nos de fer psicologia barata, sisplau). Quedarà en el sac de les infinites històries que passen deuen passar al bosc. Vet aquí, doncs, que és per això, justament pel que la imatge no mostra, que la imatge pren interès.

 

 

Quant a Antoni

-Has viles, ni castells, ni ciutats, comtats ni ducats? -He amors, pensaments, plors, desirers, treballs, llanguiments, qui són mellors que emperis ni regnats (Ramon Llull)
Aquesta entrada s'ha publicat dins de Fotografies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *